torsdag 13 juni 2013

lillördagsmys

Dethär vädret håller mej verkligen borta från o chilla hemma, e väl bra men ibland borde jag inget annat än just chilla hemma. Som idag, jag jobbar imorrn o behöver hålla i pengarna. Såå stannade hemma. Men alltid när jag drar från jobbet e jag så tagg på o göra nåt annat än o ba dra hem, jobbet taggar igång mej o e alltid på som bäst humör efter jobbet... porque? Tror det har nåt o göra me endorfiner. Samma sak som när man tränar så släpps endorfiner ut som e nå lyckoämneskit i hjärnan lr kroppen. Vilket e bevisat. Eftersom en heldag på donken typ en som ett träningspass känns det logiskt! Älskar o ha ett aktivt jobb asså.
O passen som jag hade igår o idag älskar jag, dvs 16-22 passen. Trivs så bra me mina kollegor o det e så kul oxå när nattarna börjar runt 21 för dom e så sköna! haha aaaja.
Hänt massa random shit på jobbet senaste dagarna.
O idag fick jag ovanligt mycke typ komplimanger, vissa dagar känns ba som att man kanske har bättre utstrålning, brukar ha o göra me när jag e på bra humör. O så blir man ännu gladare när man får komplimanger... så det e som en god cirkel :)
Jaaja, nu ska jag se warm bodies och äta morötter me holidaydip o cola light på börk!

pusshej


3 instapics från när jag o sonken hade tagit en bärs igår, innan hennes jobb o efter mitt jobb :)



Inga kommentarer: