torsdag 20 juni 2013

Här sitter jag o har mysfrukost me mejsjälv

godmorgooon, e ändå uppe rätt tidigt idag! gick upp typ innan 10 iaf. Såsitter o har mysfrulle o lyssnar på reggae as use :)
E egentligen trött som fan men kunde inte somna om. Vaknade massa gånger inatt o imorse, hade typ sjukt obehagliga drömmar så ja pallante. Förstår inte varför jag fortsätter o ha typ negativa o stressiga drömmar fast jag har semester. Är det vanligt??Nästan dom ända drömmar jag haft lr kommit ihåg senaste månaderna (o för nåt år sen, till o från) Är stressiga och/eller obehagliga o gör så jag vaknar.
hmm aja.
Ska möta upp cesca om ett par timmar o dra till um,så dt e lika bra me mer tid. Idag blir en typ chill o lite städ-dag. Drar till sonis land imorrn över midsommarhelgen!

Var på sommar igår med anna, sen kom steffi, brisse, erik o bella ! alltså deras bella :) (man känner ju några styckn)
Assså det har hänt nåt med sommar, eller så e det ba vi som blivit äldre...Men jag gillar det inte speciellt mycke längre.
Det känns som att princip alla där e yngre än en o nu känns det verkligen som ett "18årsställe" vilket e synd. Känns ändå som när jag va där o va 18 vare många typ allt mellan 19-typ30 år. dessutom har dom tagit bort alla sköna bartenders :'(
Får börja hänga på f12 ist!  haha.. tacka vet jag 20årsgräns. Synnd ba att dom har 23 på fredag&lördag, meenmen det kommer jag uppskatta sen nr jag blir 23! ;)




Inga kommentarer: