tisdag 11 juni 2013

måndasmys

Åt naturgodis, drack cola light på burk o kollade på Vicky Cristina Barcelona nyss. såg den för aslänge sen med sonken o kände för o se nån enkel underhållande film som utspelar sej i ett härligt land. O aaa den e som ja minns, helt ok film. Men den e faaan ingen feelgoodfilm som man tror OBS SPOILINGVARNING men det slutar typ me att dom åker hem o båda e fett deppiga för dom har insett att deras två helt olika syn på livet o kärlek ba e fett ovärd o dom e fett missnöjda me sina liv dom skaa återvända till typ haha. e så bra på o uttrycka mej asså.
Men aaaa ser jju härligt ut i barcelona iaf, vill fan åka dit snart! O penelope cruz e så jävla snygg i den filmen man ba dööö.
O e så freakin res-sugen nu, tagga portugal om typ 19 dagar nu!! o heta potrugiser hahah;) Är portugisiska killar snygga?  ja vetefan, ska fan googla på det sen(min senaste standard catch frase har jag märkt men google e fan bäst)
anywayyyyz. nu vill jag rita lite. sen sova. brjar sent imorrn men vill upp tidigt o carpa innan :)


puss, såhär fin e jag right now i min chilloutfit o sovfläta :)


Inga kommentarer: