fredag 24 augusti 2012

ågud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort


å jag vet att allt är falskt o bedrägeri, men det struntar jag i, för vi dansar o du har så mjuka läppar



o bryt inte ihop nu, du är bara en av många människor jag drömmt om

o du kan inte fånga mej, o jag kan inte fånga dej, för jag vet att hela stan vill haa dej!
aaaa, en låt som varit på min hjärna aldeles för många dagar, snart veckor!! KAN INTE LYSSNA SÖNDER DEN AAAAAHH!!!!

kooomigeeen leeeeeeeeena, vad skulle vi annars göra?


anyways, ska föra hos en kille på mitt jobb o sen dra uut såattähh nu måste jag fixa mej :)
har shoppat lite för mycke idag för o ha nåt o ha på mej för jag e så JÄVLA TRÖTT PÅ MINA KLÄDER!!!!!!!! Ändå hittade ja inte en ända jävla topp som jag verkligen ville ha som passar till leggins... så blev 3 stkn helt ok toppar...fuck mi lif!! 

Inga kommentarer: