söndag 5 augusti 2012

sliten

kaos, har jobbat, supit o inte sovit ut eller fått lagom chilldos typ 4 dar i rad nu. Cant do this any more! när ja tror jag inte pallar mer tackar jag ja till ett extra tidigt arbetspass o låter mej övertalas att hänga med ut o typ dricka bärs o stanna senare än jag tänkt mej... deeeeeeeerp

meeen, idag har jag jobbat 1-7 (Igår oxå) o igår var fan helvetet på donken(jorden) o dt passa va fan hemskt:p så spydde över o jobba idag men när jag väl gjorde dt idag va dt faktisktt fett najs pass idag :D dt va mys o gick fort...dt va lixom kul :) hade lätt kunnat jobba längre. Meeen, nu när jag e hemma e det BARA chill som gäller... tacka tillome nej till kvällspromme.. 
O börjar 4 imorrn så får ställa klockan på typ  ifall min kropp skulle behöva sova ut så länge haha, känns som dt... jaaaja, nu vill ja ba se film o äta morötter me holidaydip. 
Blivit somm en liten bloggpaus, men detta även för jag måste sitta på golvet numer o använda nätet (!?) genom en sladd i väggen som ba räcker typ en meter.
FUCK VÅR JÄVVLA RAUTER SOM FÅTT PARRREFLIPP.
pussheej

btw, fått höra flertal ggr att jag e lik Dessie, tycker fan att jag kan va dt på vissa bilder, visst!?

Inga kommentarer: