tisdag 7 augusti 2012

yeey !

Var nyss på posten, beställde ju en ny jacka den som blev stulen på emmaboda) o nu e den här :D i looove it! O nu e den en size mindre så sitter perfa :)

sämst bild men jaaja...

En annan skumm grejj....

Beställde ju oxå nya platåconverse men fick hem dom för nån vecka sen... men guess what? Fick ett post-avi idag somm ja hämta ut samtidigt som jackan o gissa vad det va i dt paketet? Ett par till platåconverse plus ett par solglasögon... and im lika wtf?
Har dom råkat skicka min order två gånger o dessutom inkluderat ett par solglajjer?
Men i paketet står det typ "att betala 528 kr blabla" o ja blir såhär vaafaan?  Jag betalade mina första direkt via nätet, inte på faktura, så det kan ju inte va dubbel order. E det här nån sneaky grejj dom gör ibland för dom tänker att folk e dumma o ba "ååh fett najs nu kan ja behålla domhär" o sen skickar dom extra typ avgiftt för obetald faktura o bla bla bajs...

yeeey, jag o alla mina små platåconverse<333 p="p">

nää men vafan, borde nog ringa dom nu.... dethär känns skummt..



Inga kommentarer: