fredag 10 augusti 2012

fatass bildbomb från emmaboda'12

chillar i alvesta



skön kö 

kiiirrr!

le hedda


bärz




rydis tjillar breve ringmuskeln

sonkys fina gubbe

jag o min fina enhörning

min fina enhörning


Hitta Lauri oxå!

sonky o ja hänge lite me mange o bella mf

Alle vandaliserar vårt tält

tiny me färgstänk






BEER O'CLOCK


hinkduschat

camptjill


slänger morot på albino :)

jaaow

jeenselie

osminkad tiny

fatassbärzeen 





KAPTEN RÖD HIMSELF TAGGAR MEJ :D



AAW VI O KAPTEN RÖD!!




Random ljugande växjö bo

reggaetältet

reggaetältet e bäääst

hahha aaalltså fett LOL på dethär, man fick välta en kille fasttejpa på en stol för 10 spänn!! Assåå  fy fan va jag stod o asgarvade o hedda va såhär "Näää!" hahaha DAT MOMENT

camp depp

liten hedda i mina glajjs :)




natural beauty tink

chillaxar i vårt awsome tält!




jag o sonk tältchillaxar


alltså, älskar denhär bilden! o rip mitt hår, kunde få så fina bollar me dt :'(

bajamajorna från typ 90talet som står där året runt...mmmmys

innan general knas, minns det moment, ba låg o chillaxa i undisar i tältet för dt va så galet varmt ( o va ändå molnigt ute typ) o lyssna på general knas i hörlurarna :) Dt va så jävla mys detta moment! synd att ja va mer taggad dom sista dagarna än dom första :/






hahahaah dt flög runt ett tält på publiken assså luuuulz


jaaaow :)

generalen :D


banananas o jaow <3 td="td">


naw, besvärad le hedd

finbesök i campet! Carl-Fredrik Larsson skön snubbe me bra låtar!







prisse o musse är taggade

jag ser creepy o trött ut

hahaha musse i mina partypantz!

pgl-campet o musses skrev

sista morgonen...knaaas


kojaan

heeeidå campet

krångeelzzz

DAT hemresa


good i miss it

o sist en liten video från när Carl-Fredrik Larsson besökte vårt camp :D


Inga kommentarer: