tisdag 14 augusti 2012

höst



Jag e faktiskt taggad på hösten. Denhär sommarn har typ varit helt ok, och nu när man inte har nån skola att komma tillbaka till tycker jag att sommarn e liiite överskattad. Otroligt hypead. Hösten har typ alltid varit årstiden jag haft minst relation till o e väl generellt den mest hatade årstiden fast varje höst inser jag hur myyysigt det är! Alltså, förra hösten var jag så jävla glad, o typ mådde så jävla bra... vene exakt varför haha men typ hela sommarn o hösten var jag verkligen typ high on life (töntigt uttryck men dt passa in).. sen typ när jag fyllde 18 blev jag typ dt igen ett tag men dthär året har jag mest ba långsamt blivit mer o mer såhära...  "oook". Haha asså känner ba att just nu har ja typ inget o se fram emot riktigt :O O flera av mina vänner ba har stadgat sej/håller på(alltså typ kirrat pojk/flickvänn), ska plugga vidare, osv..O min syrra o hennes kille ska flytta till malmö snart. O ja ba känner mej såhär... va har jag? Typ mitt jobb. Några som jag träffar då o då efter en kväll på krogen men inge mer. O vill dom det så vill inte jag det...o tvärt om.. O ibland går man ut o krökar men på dagen gör jag typ inget? Typ jobbar för jag inte har nåt bättre för mej. Haha...
Men trots det e jag ändå taggad på hösten :) Allt såhär myys överallt med fina löv o höstmode(även fast ja aldrig tyckt jag passar i dt menmen) O dt e faktiskt mysigt när dt mörkt :) O typ halloween!

hmm dthär lät typ mer emo än va det var menat, men aja ingen kommer ju typ läsa det ändå för vem pallar långa textinlägg. :) O jag menar oxå att man har/behöver dipps ibland, man kan ju inte ha det bra hela tiden.. För då skulle man inte veta om när man hade det bra :)

Men mina mål för hösten(o framåt) är:
1.Heltidsanställning
2.flytta hemifrån
3. resa till typ thailand ellr nåt i slutet av vintern, ni vet när man bara e sjukt trött på sverige!

sjukt att jag säger detta för jag saknar fan inte skolan: Men, ni som klagar över den, va glada att ni har lite mer tid på er o ba chilla o inte behöva ta tag i massa stuff ;)
nu e jag vuxen men känns inte så, blöööblööö

lilla caféet typ varje dag i höst igen lr? (;

                            









Tagga hösten :D nu ska jag till H&M :) pusshej

Inga kommentarer: