torsdag 2 augusti 2012

lesson learned:

Ta på riktigt INTE med nåt du verkligen inte vill förstöra eller bli av med på festival.

Alltså det är obvious, men det är faktiskt så. Jag trodde jag kunde hålla koll på min älskade jacka o inte skita ner mina platåconverse... men thing is att jackan blev stulen ur vårt tält ur min väska(tror jag)fast det typ alltid var folk i campet! han inte äns använda den.
Och skorna blev så jäävla äckliga fast jag inte tänkte ha dom på konsert eller om dt regna... Ddt råka lixom bli så ändå.

Sååå, Hade jag inte tagit med dom hade jag varit 1000 spänn rikare då jag var tvungen o köpa nya skor & jacka.

dat jacket o dat shoes, fast dt positiva i det är att båda var i fel sizear o jag nu beställde nya i rätt :) Plus att dom kommer va nya o fräscha (;

Inga kommentarer: