torsdag 2 augusti 2012

so friggin random kväll!

Asså igåår var helt sjukt kul o fett me random kväll!
Började med att föra hos mej med Anna o Simon sen drog vill till sommar med hedda o felicia o fredrika o sen kom bella ivana och rydis. Kanske nån mer hehe woops sorry om jag glömt...
Meen aaaaa  vi hängde där till typ ganska sent, jag bjöd in typ HUNDRA pers till efterfest hos mej hahah tillome massa randoms kom o ba "Äre efterfest?" o ja ba Jaaaajaa typ haha.. börja snacka me nån g-rabb som va rätt skön typ o sen fförsvann folk en efter en o sen skulle vi hoppa in i en taxi, jag, g-rabben, rydis, bella o nån random dude som sa att han hatade kapten röd (varpå alla vi ba -WHHAAT!! UT UR TAXIN!! hahah men av nån anledning fick han åka med ändå).... aaaasen åkte vi till skanstull typ o då försvann bella o random duden o sen gick jag rydis o g-rabben till kebab kungen o sen på vägen hem till mej (från typ HUNDRA pers bjudna till ba vi 3, sorglig efterfest lixom) meen aa så stötte vi på en kompis till rydis o hans typ 3 kompisar o dom ba hakade på så efterfestade vi hos mej o drack massa nubbar till typ 6 på morgonen... knaas.. men dt va kuuul :D o så slagga dom här o idag gick jag o rydis o fylllekäkade o va fett bakisdampiga o sömnbristiga.. assåå älskar o va bakisdampig <33 br="br"> aaaja, kom me på två mingelpics igår iaf, oyeeaa,  o mina bilder kommer sen :)

jag o freddie!

Jag o Mireille :) o mattias o emil i bakgrunden

Inga kommentarer: