torsdag 9 augusti 2012

sämst!

är seriöst sämst atm på o blogga. Men ja pallante me skiten, asså nu när jagg bara kollar datorn max en timme om dan (p.g.a nätkabeln) , men asså ja säger ba YOOLO... hehe sajk. Meeen aa ingen läser ju typ bloggar ändå på sommarn.

Anyways, Igår var vi på sommar o firade hedda :) Alltså som sagt o jag säger det igen; Sommar levererar fan alltid! inspireras av heddow med listor, (listor e fan najs, varfr gör jag inte dtt oftare?)
Kvällen igår:
-det var pissväder men det hindrar verkligen inte en sommarkväll från o bli bra! O med kreativa lösningar leder det även till sittplatser ;)
-var en viss person konstig så jag insåg att: fuckthatshit,
-Jag o banana hade en kul plan för kvällen som dessutom gick igenom mer än väntat!,
-träffade flera pers från mitt jobb!
-Hamnade själv på le dansgolv av random anledning o dansa me en pgl jag sen bytte nummer me, o hans kompisar var jätterandom jättefulla holländare, hahah so random... dom va kul
-jag var allas sugardaddy (hahah)
-vi körde penis, haha.. ingen typ reagerar fast man sitter o skriker penis?
-kom inte me på vimmelbild o tyyp ingen fottade igår? Qnas...
-stanna till stängning o vi tog en bulle till slussen, hehe ovärt fast inte vi som paya :D
-fick en spark i ansiktet av random anledning o tjatade om det haha fast var mest kul o utnyttja, var eg inte så farligt (;

aaaa o nu sitter jag o dricker budgetcola i mina partyypantz o ska precis mjölka sparkontot liite mer. Dt kostar o va tiny ibland!

pöss på er

Inga kommentarer: