måndag 1 oktober 2012

är jag beroende lr vad




älskar mitt nya cola lypsyl, helt underbart, luktar precis cola.

drack en cola zero tidigare o nyss sprang ja ner till sleven bara för ja va så jävla sugen på en till o tänkte köpa ett paket cigg oxå bara för o få dt o verka som ja ba köpte colan i förbifarten, men sen hade jag glömt mitt leg så blev ba att ja köpte en burk cola ändå hahah fett synd (lol på mej..) 
känns mer naturligt att va så röksugen att man springer till sleven mitt i natten för o köpa cigg..
men dt naaz :)

Älskar att man fort kan dricka cola zero på lchf!
Gjorde btw sjukt god mat idag, kycklingfileér fylla me fetaost o soltorkade tomater, mhhm!! RIktigt najs. Tycker dt e så mycke roligare o laga mat när man kör lchf :D

aja, nu ska ja duscha borsta tänder o kolla xfactor reprisen :)

pusshej

Inga kommentarer: