onsdag 3 oktober 2012

BAKIS

så jävla bakis idag.. kanske syns på bilderna??
hehe.. Igår va jag o sonia på dovas, tog tvåå bärs där o sen tilkl charlies o tog ytterligare två. När dom stängde tänkte vi dra hem mmen då kommer en random kul kille out of nowhere o ba "SKA VI DRA TILL ANCHOR?" typ o jag sony kan verkligen inte motstå såntdär så vi ba Yäää o hoppa in i en taxi o drog till anchor. Hade faktiskt planer på anchor innan så..
Dt va kul iaf, jag sjöng karaoke hahh med en kille som hette stefan. 
O aaa hade en obehaglig dude som stod o stirra på mej överallt, sen kom han fram ttill mej när jag skulle köpa 2 cider, betalade dom, o sen såg jag han typ inte mer under kvällen... man ba wtf?? hahah retard.

aaa så nu mår man, har spytt 4 gånger men tror att jag äntligen mår bra nu iaf :)
Blev bättre efter jag drack en cola zero<33 mmm="mmm" p="p">
men inte ätit på HELA dagen för dt lilla ja ätit har ju ba kommitt upp igen, men nu känner ja fan för o svulla en fet middag o typ nåt annat. Skulle lätt vilja ha chips men inte spec lchf... Funtar på o springa ner o köpa gurka o holidaaydip på iica..
aaja, pusshej


snygga jag jjust nu



Inga kommentarer: