fredag 5 oktober 2012

its friday friday

wich seat should i taake??
heeheh lool.

aaaamen redan lixom? var ju nyss fredag fast när ja tänker på förra fredan känns som dt ja gjorde va länge sen haha.

Aja, inatt sov ja hos min bebis jennelie, chilla där igår från efter jobbet tills vi somna i hennes pärons fett sköna säng vid typ 1? Så sov ja kvar där idag till typ 12, uunderbart o va utvilad :D

Såå ikväll blire utgång! Lagt ut lite kläder jag velar mellan??
kanske inviiger min nya nitbh med en bustier jag köpte idag som "går ihop" med bhn typ, svårt o förklara... den e fett sexy iaf. Till typ mina höga nitshorts?

aaaa sen har ja färgat håret oxå :) typ hundrade gången denna månad



vafasen ska man ha ikväll????? Kommer nog bli rätt rock-chic iaf, me like!



och sneakapeak på nya håret, utan o med blixt:

måste ju passa på me dipdye innan dt blir otrendigt igen (; då får ja färga hela håret ist...(rip mitt hår)

Inga kommentarer: