måndag 29 oktober 2012

casual söndag

tjaa
Idag har jag jobbat 13-20, alla gäster var allmänt glada idag :D så ja blev oxå fett glad idag :))
Seen träffa ja rogge o promenera till slussen till fåtöljen där jennelie, fanny, lova o mathilda satt.
Sen drog vi till elvaica o shoppade på amerikanska hyllan!!!

Vanilla Coke Zero: (dom har masssaa knasiga color o läsker där :D)
Reese's cups! SÅ JÄVLA GOTTT
Beef jerky, Faktiskt oxå jävligt gott
o nån slags reese's chokladbar


yuuumiie.
Märks att ja slutat me lchf eller?? hahahah
Det sjuka e att jag aldrig käka sånthär innan ja äns börja me lchf. Känns nu som att jag äter sånthär bara för jag kan/får nu ? Åt t.ex en cheeseburgare till middag... Man ba lol. Känner inte igen mejsjälv!! Jag är inte en sån som gillar hamburgare... Jobbet har turnat mej till en tjockis :'( hahhahahh
meeen, vem bryr sej yolo lixom heheheehh

nu måste ja sova, jobb imorrn :)
pusss

Inga kommentarer: