söndag 21 oktober 2012

b-b-b-b bonfire!

vanlig måndaskväll, höll ja på o skriva.
Men fan dt e ju ba söndag haha. 
Blir ju så när man jobbar sön, mån o tors. O ibland tis lr ons.
Haha jaja, sitter iaf i rogges myshoodie som ja kidnappat o dricker cola light (insett att den e faan jävlig god på burk, smakar igloglass!) o käkar morötter i holidaydip :D loove it!
Så aaa, som vanligt. 
Men jag känner att allt e lite enformigt, visst känner väl dom flesta så när man gått in en ellr två månader på hösten. Meen, jag behöver nåt o se fram emot. Borde planera en resa omgående.... jag o sonia har pratat om dt i ett halvår drygt men blir inte av.. DET MÅSTE BLI AV.
Pallaante. Eftersom jjag inte har nåt stort o se fram emot som förra hösten då jag jennelie o eve åkte till växjö  lite såå har jag ist börjat använda shopping som det haha.
funkar helt ok. Lite jobbig för sparkontot o samvetet bara... men eftersom jag är som jag är tänker jag bara:
1.Det finns dom som e värre
2. Yolo
3.Pengar e till för o spenderas
4. Jag blir ju jävligt glad över sakerna jag köper 

sååå aaa. Synd. Det är sån jag är ;)

Det som taggar mej inför denna vecka:
-LÖN PÅ TORSDAG!!!
-Imorrn, tisdag lr senast onsdag kommer mina älskade jeffrey campbell lita spikes hem till mej :D!!
-Prova ett par neonrosa pumps på belle i ggb o en aaasmysig kofta från gina.
-utgång till helgen?? men e fan trött på o gå ut. Vill hitta nåt nytt ställe som ba e såhär weeey!! som ja kände me anchcor i våras. men idk, e kanske ba mej dt e fel på o inte alla andra :p




passr på o slänga in två bra dubstep låtar :)





Inga kommentarer: