onsdag 10 oktober 2012

höstmys♥

ofta ja blogga senast i lördags? :S
aaa så blire ibland....
I lördags iaf så var jag på djurgårn me stella o mami o fika på blå porten, dt va fett mys :) Åkte direkt sen o träffa jennelie o når kompisar till hennee o sen satt vvi vid slussen o sen drog kompisarna o så mötte vi två andr kompisar till henne o fikade på waynes o sen drog dom o så mötte vi faannyy o åkte till jennelie o kollade på taken o sen sov ja där :) det va fett mys! fler sånna lördagar i höst :)
I söndas jobbade jag o sen i måndags jobba jag oxå o sen drog ja o sarah o kollade på hypnotisören på sergelbion, den va fan bra för o va svensk film :)
O igår v jag i bromma o hälsa på elin o vincent o sen fika jag me sonia på donken i skanstull hehe o som vanligt blev det o sen dra vidare o ta en öl eller fem på söderkällarn hehe men igår blev dt faktiskt bara 1 :D
Ooo idag har ja ba chillat o hämtat ut ett paket från sneakers'n'stuff o sen hämtat stell på dagis :) Så nu sitter hon o ja o kollar svampbobfilmen :D myys

O nu börjar det bli riktigt höstigt ute, ååh, så mysigt. ÄLSKAR hösten.
Förut typ hatade jag hösten?

aaja här e iaf bilder från i lördags när vi va på djurgårn o dt va riktigt höstmysigt :)













pluttteen




feettt gottt



derpig staty






provade att lägga upp min dipdye som mmitt riktiga hår för o se hur dt skulle se ut me rött, assså dt va snygggare irl för färgerna blev fett daskiga i mobilkameran...



Inga kommentarer: