torsdag 25 oktober 2012

Ska ba dela en liten tanke innan jag somnar...

...en grej jag insåg här om veckan:
KILLAR ÄR SNYGGARE PÅ HÖSTEN!

vetefan egentligen, då e dom väl fortf lite solbrända o höstkläder e fan mer smickrande än sommarkläder på killar. Dom flesta iaf. tror nog höststilen e den allra snyggaste på dudes!
Disskuterade detta me Hedda, fast innan vi kom fraam till detta såg jag det mer som: Not shure if jag är fett desperat o har fått lägre krav eller om det helt plötsligt kommit massa snygga dudes till sthlm out of nowhere?

men aaa, synd bara att dom aldrig verkar hänga på samma krog/bar/klubb/fest/nifattar som jag? ELLER VART ÄR DOM ? tycker endast dom passerar en ibland på gatan men aldrig i sånna sammanhang man faktiskt kan ta kontakt på ett naturligt sett.
Hahah... eller så borde jag bara sluta tänka på detta ;)

Gonattt!

exempel på snygga dudes:


Gael Garcia Bernal (Har läänge vart en ideal10a för mej haha, iaf i filmen Mammut ;)






Travis McCoy.... Vene hhur många gånger ja tjatat om han i bloggen men jeeeesus va jag inte kan bli av me min kändiscrush på han! Asså massa tats, septumpiercing, cool stil, rapare, allmänt charmig, kan man önska sej nåt mer?
haha...


o sen kommer jag faktiskt inte på nån mer eftersom att de endast e dessa 2 jag brukar komma på såhär på rak arm....
nää nu fan ska ja sova, upp o jobba imorrn :) natttii

Inga kommentarer: