tisdag 2 oktober 2012

dethär me drömmar...

jag har verkliigen perioder då jag drömmer samma saker, för ett tag sen drömde jag skitmycke stressdrömmar o typ drömmar då jag påbörjar nåt kul (typ som o åka bergodalbana) o sen blir dt mer o mer krångligt o stresskänsla o typ slutar me att man typ kan dö aav o göra det o ba fett jobbigt allting fast i dessa drömmar låtsas jag aldrig om att ja upplever det, o all ja e me märker inte o e själva inte besvärade av dt.
några sommrar sen drömde jag skitofta att jg var gravid lr kär i nån, kunde va vem som helst i min omgivning (kändes alltiid lika skumt o vakna då)

Senaste typ månaderna har ja knappt kommit ihåg mina drömmar men när jag väl gjort dt har dt i princip alltid varit nån negativ drömm.. nästan alltid verkligen(känns inte så bra?) typ alltid att dt varit nåt som hänt dagen innan fast i nån slags obehglig o ångestaktig dimension (haha flummigt dt låter..)

Anyways, därför jag egentligen skriver detta e för drömmen jag hade förra natten, alltså mellan lör & sön. Jag drömde att jag var med min papi. Jag tror faktiskt inte jag drömmt om honom en enda gång sedan han dog, o dt va ändå 6 år sen.
I drömmen var jag migsjälv idag o han såg ut som jag mindes honom från när jag var mindre. Det var bara jaag o han o vi åkte i hans bil han hade då (den bilen är väldigt speciell, finns ba typ 3 stkn i sverige o folk brukade komma fram o fotta den på stan osv)
O från börjn bara satt vi där helt tysta o sen insåg jag att "fan dthär e ju min pappa vi ska ju inte va stela" typ o så började vi prata typ o dt va nästan som om vi lärde känna varran.
O vi åkte genom tunneln mellan slussen o medis/götgatan typ. Den tunneln åkte vi alltid genom när jag varit me han när jag va liten o dt va alltid i den tunneln jag kände igen mej o tänkte "snart e vi hemma!"

skrev mest upp den för o inte glömma, men det va en väldigt intressant dröm för mej... känns typ som nåt väääldigt långt in  mitt undermedvvetna poppat upp för senste dagarna har jag inte tänkt så mycke på papi, eller gamla minnen. även om dt är nu senaste året/åren som jag insett hur kul dt skulle va o känna han idag när jag är större o så..

aaaaaaa näää nu räcker det.
goddnaatttt



snygga jag i nuet:


beeedtime!

Inga kommentarer: