fredag 27 maj 2011

blöööööö

orkar inte blogga men känner att ja måste göra nånting. mami e på gotland så ja har icakortet, inte käkat nåt ordentligt på hela dagen så känner mej fet seeeg, plus att ja inte sovit så mycke plus att ja o jennelie sola solarium idag plus att det luktar sprayfärg o nagellack i hela mitt rum så min hjärna e lite fuzzzyyy... så pallar ingentign!!
men men what to do!

Ikväll blir krök. Antingen på lokalfest i haninge som ellen bjöd mej på eller krök hos handy i gustavsberg. Tidsoptimist som ja e har ja planerat att dra på båda. Meeeen what if ja skulle skita helt i det ena?? men ja vill ju på båda :/ Sonia ska iaf me till haninge men hon får ju komma till handy också sååå its a hard desicion :p jävla i-lands unge asså. Jaaja men fan måste snacka me ellen... hmmm...BAaaajs. jävla fredas-humör ja e på asså :p

men skönt att ja redan kirrat dricka inför helgen iaf :D Om ja inte skrev det igår så köpte jag två äppelvin o 4 cider så ja har så det räcker o blir över :D (fast dt blir nog inte över ghehe har ju planer imorrn oxxå)

Ikväll ska ja ha min söta korsett-tubtopp-bustier (Som ja fortfarande inte vet modellnamnet på??)

denna pushiga sötsak! Fast den e inte lika push-upig irl fast lagom soft för oss me små boobies ;)  då kan jag passa på att skriva att dt skummt att kameror aldrig kan få med hur nåt ser ut på riktigt. Antingen blir det förskönat eller mycket fulare än irl. Det e sällan nåt/nån blir lika snyggt/fult som det på riktigt.

Inga kommentarer: