tisdag 24 maj 2011

neeeeeeeej

faaaaan. vaknade nyss. HATAR att somna på dagen. o nu e ja rädd för att somna om. somnade för kanske en halvtimme sen. vaknade o trodde först att ja försovit mej till skolan sen så ba"neej juste ja e ju ledig på onsdagar" så då tänkte j att det var onsdagsmorgon o ba soft.. sen insåg ja att ja bara somnat me datorn i knät.. haha. o ja som tänkte plugga o skriva klart min psykologiuppsats :p jaja, får gör det typ imorrn dt e inte så mycke o skriva bara typ en eller två a4 till o e ju ändå ledig imorrn ;)
 jaaaaaja...
var iaf i skolan idag, både fanny o eve var där, yeey, o ja fick min kamera så nu ska ja bildbomba bloggen :D :D :D o vet ni? jennelie sa att min blogg var hennes favoritblogg idag, naaaw!!!
iaf, sen träffa jag jennelie o käka på pingvinpizza(mmmm!) o hängde lite i skanstull o sen skulle hon till frisören o sen drog ja hem o gjorde ingenting, typ somnade haha... aja enjoya med lite bildfyllda inlägg efter detta :)


förresten, Ck fyller 19 idag. Checka vad fin partyhatt som jag o fanny gjorde till han :D !


Inga kommentarer: