torsdag 26 maj 2011

idag

sååå försov ja mej till kl 11. Shitfuck, jag som verkligen ville komma till psykologin som håller på mellan 8.30 till 11.30 så det var ju bara jaaaja.
Seeeeeen i skolan så träffar ja heddi cesci o emil o tydligen så hade vi ingen psykologi, yeeeey!! Men ändå fett sjysst att ingen messat o sagt det tänk om ja kommit till den :p jaja. vet hur dt e. men det va väl braa? positivt att försova sej ibland ;) sen på andra lektionen efter lunch behövde ja typ inte göra nåt så hade egentligen inget o göra där men typ kinda skrev klart min psykologiuppsats så det var väl bra. okej nog me ointressant shit.
Jag, alex, emil, hedvig o cesci åkte hem tillsammans me 74is (shit va ja älskar att 74an går raka vägen) o där "stötte" vi på sony o mannwin o sen hedda o evelina o sen drog jag sonia o manne till donken på uteserveringen o där var josefine o mårten o sen kom issa o sen svängde nordling förbi o sen typ ludvig också så allas vägar ba krossar skanstull!! Aa sen kom rogge o köpte ut saft till oss o det blev en jävla beställning hehe men det var najs. Älskar att fixa dricka innan helgen det e så sjukt skönt! så har man inge o tänka på sen :)
sen drog ja o vinne upp till mej o laga mat o sen drog vi på silkes pjäs som var sjukt bra o nu sitter jag här :)
jaja. heres some picturas.






soft.

Quaz out ♥

Inga kommentarer: