torsdag 12 maj 2011

färdigsytt!

Nu mååste jag sova. Men idag blev jag klar med min volangkjol och toppen som tillhör. Från början skulle det vara en spetströjja men så blev det inte nu. Hehe nu är det volanger på typ allt jag sytt (min kollektion som ska va me på y.d.f.s) men det e soft, det är liksom ett tema ;) teman på min kollektion e väl typ volanger, spets/transparant tyg, tubmodell, eventuellt rosetter o eventuellt svart för allt e det utom den chockrosa klänningen.

Pics på det jag sydde klart idag, det ända jag har kvar nu e neonrosa klänningen

 
Det ska vara outfiten som Bella ska ha på sej. Det är en topp o en kjol. Sydde klart båda iidag så nu har jag bara en outfit kvar. :)

 
(Så ser toppen ut utan kjol. Vill egentligen sy in den så den blir heltight men skulle inte få på den då.saad)

materialet på volangerna på toppen

materialet på kjolen
synd att jag inte blev klar med neonrosa klänningen också. Men kanske är lika bra. Vet fortf inte helt hur den ska se ut . men men, innan söndag!god natt

Inga kommentarer: