tisdag 3 maj 2011

varför ser man genast 3 år yngre ut med mascara på underfransarna?

 jag i vanliga fall o sen jag me mascara på underfransarna...  okej både picsen e lite fjåtiwz av olika anledningar men om man bortser från deet :P (btw ser det ut som ja trycker ihop boobsen på vänsterbilden, det är faktiskt inte fallet, ville flasha min ring + att ja har pushig bh. haah som om nån undrar men vill inte att nån ska tro att ja e sån;) 

okej kanske inte 3 år men nästan... men ja tycker iaf direkt att ja ser omognare o yngre o lite mer fjårtis ut me mascara på underfransarna oavsett vilken min jag gör.

 

 lite fler pics me mascara på underfransarna. tycker fan dt stor skillnad! okej intresseklubben antecknar, nu ska ja tvätta bort mitt ansikte o borsta tänderna o sen krypa till kojjs :)
puss o godi natti

Inga kommentarer: