måndag 16 maj 2011

woops

Ni vet min korsett/tubtopp/bustier (vafan e namnet för dessa egentligen?) som ja har på headern. Den är egentligen storlek 42 men ja har nålat in den för ja har egentligen 36 vilket e en rättså stor skillnad!
Den kanske ser bra ut på bild o så o kanske på riktigt också men det e väldigt jobbigt o energikrävande att ha den en hel kväll. Använder den typ aldrig för att ja inte pallar hålla på me allt o det e ett av mina favoritplagg så det skär i hjärtat att den e så jobbig. vet ni vad?? Hittade en oanvänd i liten size på tradera som ja ska köpa. Wweeewe!! O så ba e den förliten, Nej det skulle var hemskt :P Men tror faktiskt den passar!
Meeen måste försöka sälja min sen så att ja på nåt sätt tjänar på det :S Men då måste jag "låna av mejsjälv" som ja gjort lite väl mycket senaste tiden. hehe.. men jag lovar, jag, jag ska betala tillbaks det så ja har pengar i sommar sen ;)

ja me min fina korsett/tubtopp/bustier

Inga kommentarer: