måndag 16 maj 2011

sugig måndag

känner egentligen inte för att skriva detta för att det är så sjukt ointressant. Meeen trots att jag sov 12 timmar inatt(fatta, 12 timmar!) så kände ja mej helt död när ja vaknade halv 1 o insåg att ja nog var tvungen att dra till skolan. Alltså, jag har varit såhär ända sen höstlovet. Även om ja vaknar o skulle kunna gå till skolan så kan ja inte. min kropps motivering e för liten för att min hjärna ska få den att röra på sej. känns fett jobbigt för ja vill ju gå upp! Men deten är för dominerande o säger "ääääh ligg kvar o sov" så jaget bara lyssnar på det medans överjaget e värsta pushovern o ba "meen hallå du måste till skolan". Aldrig varit så förut. Alltid kunnat gå upp när väckarklockan ringer ifall jag liksom är vaken fast jättetrött, men nu har nåt hänt. Egentligen borde skolan vara motiverande nog för att ja trivs väldigt bra. Iofs måste rätt personer vara där för annars blir ja på såntdär jobbiga depphumör o palalr inte va social. Hmm fast nu börjar ja prata om lite djupare grejjer som ja skulle kunna skriva om i flera timmar o utveckla ännu bättre men då skulle jag nog skriva lite för mycket om mitt liv än jag borde här. Märkt att jag gör sånt ibland. Tror att ja vill ha någon att prata me. Börjat fundera på att gå till psykolog igen. Inte för att ja tror att nån pallar läsa dethär inläggen men dom som faktiskt gör det misstolkar säkert dt vja nyss skrev om psykolog som att det är värre än det är, men jag mår bra men vissa grejjer behöver jag helt enkelt nån att prata om med som bara är där för att lyssna. Sånt man inte vill prata me kompisar om för att när man pratar med en kompis så känner jag mej lite taskig om ja bara pratar o pratar utan att dom får avbryta o kunna hänga med. Nu ska ja sluta .

Sitter o äter fruktsallad jag gjorde på honungsmelon, jordgubbar, vindruvor o körsbär :) måste måste plugga för har mattenationella imorrn, inlämningsuppgift + prov i naturkunskap på fredag, psykologiuppgifter två stycken, en som redan ska vara inne + en grej som ska lämnas in både muntligt o skriftligt snart... nåt mer ? eventuellt ett matte-omprov. kuul. jag hjärta skolan.

Inga kommentarer: