lördag 21 maj 2011

fanny har min kamera :I

Glömde min kamera hos fanny igår, fett synd så blir inga pics på ett tag :p
meeen iaf.

Vi började me att vänta på vodkabilden i södra i typ en timme!!! (jävla seglangare asså, trodde han var punktlig!) men sen iaf drog vi till pampas marina för att dra på fredrikas fest o irrade runt mellan bryggorna o båthusen o ba äääh... vi  var på bryggan längst bort sen så ba "nee det nog inte här" så vi gick till bryggan längst bort istället o det tog ändå typ 5 min att gå dit därifrån, o sen så ba "här är det!" så plinga vi o ingen öppna... o vi ba okaaay?? så vi ba öppna dörren o börja gå in  så såg vi att dt typ satt några gråhåriga gubbar där på uteplatsen o ba "NEEEJ Det e fel båt!!!" hahaha så vi sprang ut igen o gick läängst ut på den bryggan o plinga på ett annat o där skällde en hund o så kom en tant ut o såg förvirrad ut o vi ba vaffan... vart bor hon? Sen visa det sej att dom bodde längst ut på bryggan längst bort som vi var på först... scooore ;) men aa sen kom vi dit o det var fett me najs!! ASFINT hem verkligen. sjukt avis. :O
Sen skulle iaf jag egentligen dra vidare till ostens feta fest i rönninge men jag skulle inte hinna o dessutom vara tvungen o dra själv så istället drog vi till fanny som styre hos sej i nacka :)
it was naaajs!
Idag var ja o hedda o köpte en skateboard o börja öva lite, ser fram imot att ha det som en soft sommarsyssla!
ikväll blire också fecke i bandhagen hos en tjej som heter jenny :)

puss <3

Inga kommentarer: