söndag 23 september 2012

chillin in the kitchen

with my sis silke som e på besök i sthlm :) hon o hennes bf flytta ju till malmö för typ en månad sen.
sååå det e najs! Hon lagar lchf mat (typ) o jag kollar på o socializing. Har även jobbat idag, o aalla kunder har varit FETT BITTRA!! ....Börjar överväga om det bara är jag som är pmsig? Typ en snubbe ba flippa ur för att det han inte ville ha fanns o ba skällde på mej för att en tjej inte hunnit ändra på skärmarna att vi inte serverar el maco längre.. o jag ba jag kan inte göra nåt åt saken!!! O så tyckte han att jag skulle göra värsta specialmenyn fast jag sa att det inte går att knappa in på kassorna... blev riktigt lättad när han sen gick därifrån utan o köpa nånting...
En annan jobbig kund frågade mej UTAN O ÖVERDRIVA 10 GÅNGER ifall det var kött eller fisk lr nåt sånt i VEGGIE wrapen. O jag tilllslutt lät typ fett sur o ba  "NO, I PROMISE YOU, IT IS TOTALY VEGETARIAN!!!!!!!!!" hahahaha.... lool.

aaaa nu ska jag skära paprikor, 

pussshej



Inga kommentarer: