torsdag 20 september 2012

kult blogg?

ttjääna! Funderar lite på va ja ska göra åt min blogg... asså den har blivit SÅ JÄVLA TRÅKIG!!!
O jag har tappat typ 200 läsare?? hahah... Vene oom dt e för ja uppdaterar sämre ellr vad men nu har ja ca 100 i snitt om dan o förut hade ja ca 300 så dt bore ju ligga nåt i det lixom??
And im like, jag skiter ju i läsare sådär va men det e ju alltid kul o ha en kul blogg....
Men ja vene va ja ska skriva?? 

Aaa typ idag har jag jobbat, blev utbildad på pompan (alltså den som endast står vid pommes frites maskinen/fritösen för dom som inte pratar donkenspråk, dvs fyller på, hämtar, friterar, saltar, fyller upp pommes osv jaaa allt som har me pommes o göra åt dom i kassan) det va fan mer chill än ja trodde... rätt soft ändå :) fast väldigt lökigt.. men Skönt att man inte har en klocka o stirra på hela tiden oxå, dt gick typ snabbare! (På kassorna är det en liten klockan i hörnet som tillome visar sekunder..o dt går snabbare om man inte ser klockan lixooom hehehe) aaa så det va mys.
Efteråt drog ja hem o hämtade min älskade lur ja glömde hemma. Seen åkte jag o mötte upp sarah, emma w och elina o gick till fridays vid kungsträdgåren o käkade... eller dom käkade jag drack mest kaffe... o åt deras rester :D hahaha... *fattig brud*
men dt va mys iallafall :D 
o sen drog ja hem o nu sitter ja här.

aaaaamensåååaaattääh... 
det va min dag! 

O som vanligt när jag kom hem sminkade jag av mej o bytte om till myskläder om ni undrar varör jag har denna snygga tisha på mej....
aaa, natural beauty me... 

en lite spexig bild oxå för o spica till bloggen lite!


Btw, imorrn fyller min mami år...VAD FAN SKA JAG GE HENNE I FÖDELSEDAGSPRESENT???JAG MINNS INTE ÄNS VAD HON FYLLER!!! typ mellan 43 - 46 iaf :/
O jag har no para assååå.. knas.

Men funtar på o göra en tavla. Aja,
pusshej


Inga kommentarer: