torsdag 13 september 2012

nya hangups

fett länge sen ja typ lyssna på musik :p Men nu när jag lyckats hitta en adapter så ja kan koppla in mina hörlurar till luren så ladda ja in massa music o älskart :D Musik är SÅ JÄVLA MYCKE BÄTTRE i bra hörlurar än från typ laptophögtalarn...

dels en kentlåt jag inte föräns nu gett en chans, o den låten som fick mej att upptäcka full när jag är tuff (samma artist) men då va ja för upptagen av full när jag är tuff, och assssååå far&son! Tog ett tag innan jag börja gilla denna låt
.

o påtal om frej larsson, igår när vi var på charlies så var han där!! And i was like OMGG! o blev fett me starstruck'd oo kände mej fett töntigt.. :P
Men jag har ju haft en liten kändiscrush på han of some reason efter jag såg far o son på emmaboda i somras... haha :)

Inga kommentarer: