tisdag 18 september 2012

tjäännaaa

kom precis hem, jobbat 9 timmar sen lagade jag lchf middag o köpte även low carb bröd :D Ska käka till frulle imorrn.. säkert gott om man rostar o har massa smör :] Middan va så jäävla god, köpte hamburgare (allså ba köttet då för vissa retards info) o stekte sånna o hade stekt ägg, maassa sallad, tomat o sen hamburgerdressing. Åååh så gott! O lchfigt :D Asså ja älskar att jag halvt börjat me det! Vene egentligen varför jag börjat me det, men känner mest att dt e kul att "bli intresserad" av nåt o lixom göra nåt sånt right now. kul me en utmaning. O att man måår bättre av dt e ju inte helt fel :)
Aaaa sen drog jag o sony till dovas o jag drack vitt vin (Omg inte bärs??) För vitt vin e tydligen dt mest lchfiga om man nu ska dricka nånting hehe.. men som sagt har ja inte börjat helt me dt än...ooo ofta ja skulle sluta dricka lixom lol haha..
näämen nu e ja skittrött. gonaaatt :)

Inga kommentarer: