måndag 10 september 2012

kommer snubbla på mitt eget hår

DET ESKALERAR!!!
Back in the days när jag hade clips löshår hade jag typ 50 cm... Sen när jag sydde in dt hade jag typ 60 cm, vilket e som på bilderna här.. dvs jäävliigt långt.


GISSA VAD JAG KÖPT NU!?? 70 cm!!! Hahahah dt baaallaruuur! Näämen anledning är enkel: Jag tycker nästan 60 är för långt, och 50 är lite för kort i längden... meen, dt fanns inte 60 cm av dom jag köpte av senast (vilket har varit dt ända BRA håret) såå dt blev 70 cm... haha. Suger lite för ju längre ju tunnare eftersom dt alltid e 100 gram, men blir nog bra ändå. Alltså jag tänkte ju klippa av dt så dt blir max 60 cm ändå såååaattääh...

jag i 60 cm:







här e nån med 70 cm:
detta e 70 cm, för långt. lär klippa av nån Dm...

O dessutom tänkte jag kirra röd dip dye igen :D

som jag hade i juli:

fast ännu mer knallrött!!! :D än så länge chillar jag med o färga hela håret knallrött...

Inga kommentarer: