torsdag 13 september 2012

im blue dabideedabidoo





hääjjähjj :) Idag e dt torsdag o ja får parreflipp!!!
-har fett pankt me para...
-Har kindof tid hos min frisör imorrn för o sy in nytt löshår
-faaast problemet e att ja vetefan om löshåret äns kommer till mej imorrn
-O pengarna jag överfört från mitt sparkonto kommer förhoppningsvis imorrn...... annars blir dt parre
-O dessutom måste jag hinna färga dt då dt e helt fel färg...
-O fredag är IMORRNNNN!!!!
slutsats: Allt detta måste timeas för att gå igenom... Att både pengarna o löshåret kommer imorn. För jag kan säkert sy in dt typ lördag också men ändå. O dessutom hinna färga!?!? Fast dt kan jag iofs göra när dt e insytt men känns lite trist o sy in nåt me helt fel färg hehe...

aaaaaaaja, idag har jag jobbat o sen fikat me Sarah på waynes i slussen :) Dt va myys, sen gick jag hem o gjorde räk-advokadosallad med fetaostsås.. blev fett lyckat :D Jag tror iaf att dt e fett lchf:igt. Om jag tänkt rätt... Egentligen inte därför jag gjorde det men dt va ju lixom gjorde dt hela lite bättre :D Har ju inte helt bestämt än om jag ska börja me lchf. Men till lunch åt jag också rätt lchfig mat, Korvstroganoff med korv me typ 80% kött(vilket dt ska va) utan nåt till (alltså ris lr nåt sånt).. eller joo äppelbitar men kanske borde tagit morötter ist för o va riktigt lchfig då dt e så mycke fruktsocker i frukt. O dricker ba vatten :) Faast oops drack lite cola när jag sluta. Jaaaja (;
vem bryr sej.
nu ska ja ladda in bilder jag glömt bort i min dator från kameran, ppöössss
<333 p="p">

Inga kommentarer: