måndag 3 september 2012

jaaaadu bloggen, va ska ja göra me dej?

asså aaa, paallante. Men tror ja kan få igång nån bloggkick om ett tag igen.
sitter o kollar house o käkar rostad majs, tyävrr inte giant corn men close enough:) åt chips tidigare oxå hehehe..
jobbat igår 7 timmar o idag 9 timmar, knaaas nu har man ont i fötterna... o knäna. Dessutom har jag varit dålig på magövningarna jag börjat med minst 3 min om dagen hehe.. ååhhh men jag har typ mensvärk o pms så då får man dt (;

aaaha.. insett att jag käkar på donken minst 3 dagar i vveckan... FÖR ATT JAG JOBBAR DÄR MINST 3 DAR I VECKAN O ALDRIG HINNER KIRRA LUNCHLÅDA!!
dt e fan knas.

fast jag äter faktiskt nyttigt för o va donken, brukar ta ceasarsallad eller oftast McFeast fast skita i brödet (hata hamburgerbröd) för då blire ba ett kött me grönsaker, krydda, ost o lite dressing :) mmmhhm! så gott. O jag tar aldrig pommes, bara äppelbitar o minimorötter. Förut drack jag en del donkencola men nu tar jag alltid isvatten eller apelsinjuice. o kaffe..

aja nu e reklamen slut. heeerrååå

Inga kommentarer: