tisdag 4 september 2012

Sjukt :(

Kom av en slump in på en killes fb som jag nog kännt lr varit bekant me mer än halva mitt liv. Vi gick på samma vår teater där jag gick från att jag var typ 6 år till att jag var runt 12. Jag har för mig att han var med nästan från början så att alltså har jag iaf kännt han minst halva livet...sen började han i min skola i 7an till 9an. o asså vi har aldrig hängt sådär men man har stött på han på söder väldigt ofta och han har alltid varit en speciell kille.. o vi har väldigt mycke gemensamma vänner. och iaf, nu när jag gick in på hans proffe ba för ja hade trist o randomly kolla runt på fb så ser jag att han e död!?
alltså jag kan inte fatta det, SÅ HIMLA SJUKT!?
För över hundra pers typ hade skrivit rip i hans logg o alla hans närmsta vänner o tjej har skrivit o lagt upp bilder o sånt o nån av dom skrev om begravningen osv. Även bilder på en plats vid medis där dom tänt ljus o sånt. Heeelt sjukt... Alltså även fast det inte förvånar mej såmycke med tanke på vilken dålig livsstil han varkar haft så är det ju ändå så svårt o ta in.Speciellt när man ba ser dt över fb. Speciellt då det inte är nån man kännt bra men som mer än halva äns liv varit en bekant. För dt e ju inte direkt så att jag gråter? För kände han ju inge vidare bra. Vet inte vad han dog av men gissar på nåt drogrelaterat.... sjukt!
Människor är verkligen ömtåliga, och jag förstår inte hur folk kan vara så dummma och ta droger.
Man VET ju att det är farligt, ändå så gör folk det.

Vila i frid Rasmus!


Inga kommentarer: