onsdag 26 september 2012

hmmm?..

hejhej bloggen..
dt e lilllördag men som ni borde veta så är ju lördagar mina bakisdagar, alltså var jag ute igår på lillfredag :D
Jag o sonia o albin börjae på dovas o sen vidare till harry b'james o där mötte vi även mille, liz o lite fler.
Vi skulle till anchor men blir först insläppta o sen byter dom till en fittvakt som tycker att vi är aaaldeles för fulla fast vi va typ väldigt lully ba ?(haha okej vi va fulla med inte för fulla ni fattar) Haha bitch pleaaase... aja inte mitt fel att han va typ ginger, skallig o ful o gammal., Då skulle jag nog oxå va bitter. haha lol...

AAa så det vart lion bar ett tag o sen en lite oväntad vändning o träffa en person jag nog troddde jag inte skulle träffa nå mer. o et var JAG som hörde av mej.. Inte för jag ångrar det fast dt kanske ändå var dumt...


O insett att saker e okomplicerade samtidigt som dom e komplicerade...
O jag har ett dilemma med ungefär 4 pers samtidigt nu.... o det e sjukt.
Vill skriva så mycke mer men vågar inte riktigt.. 
haha

pusshej :)

Inga kommentarer: