onsdag 21 november 2012

caarlings

Idag har jag gått runt till carlings globen, farsta centrum o sergelgången för o lämna cv.
Hann inte fler idag för jag vaknade typ 3 för igår va ja på dovas me sonia, love, hedvig, mille o issa o sen drog ja o hedvig till tunnan o mötte fanny som slutade då o stängde tunnan o sen drog vi till medusa o efterfeztade lite.
Aaaa men på carlings globen kändes dt rätt lovande, ska dit på fredag förmiddag o snacka lite me butikchefen, men på carlings farsta behövdes ingen men han sa att sergelgången behövde fast när jag väl kom dit så sa dom att dom inte behövde så ja veene. Får fortsätta söka ba :) Kanske lämnar lite fler på fredag då efter jag vart på globen.
Meen dt känns svårt. Funtar på o kanske söka lite andra butiker med... men vilka skulle dt va eg? hmmmm får se iaf hur ja gör!
Trivs ju jättebra på donken men känner inte riktigt att donken är nåt jag vill stanna kvar på så länge till...


Bilden på mitt carlings-cv

Inga kommentarer: