måndag 26 november 2012

idéer






det slog mej idag! Har länge tyckt rostatueringar e fett fint men lite typ vanligt (men ändå inte så vanligt? inte som hjärtan o stjärnor direkt) o gillar ju inte färgtattoos så tänkte att svarta rosor, fett fint ju! Skulle isf ha dt på underarmen, Rätt stort ändå typ som bild 3 (obs där ser dt ju lite äckligt o rött ut för dt e en ny tattoo så tänk ba bort dt) fast ja skulle vilja ha lite mer old school, detaljer o skuggning. Så det blir lite mer attityd i den... det måste va på rätt sätt :)
Men skulle inte ha me nån text. Text är snyggt men så jävla svårt att få det najs då i princip 99% av alla texter känns lite cheezy...haha. Eller så e jag för synisk av mej.
O visst betyder det väl inte så mycke för mej, men som sagt har ja ändå inget emot en mer snygg än betydelsefull tattoo nästa gång.
O ja menar, rosor är ju typ nåt alla på nåt sätt mer ellr mindre kan relatera till? Det e ju ändå kärlekens blomma lixom.
O att jag vill ha svarta rosor kanske på nåt sätt oxå e lite symboliskt för mej.. haha. Dom som känner mej som bäst förstår kanske va jag menar ;) :(

hmmm, ska iaf tänka lite på re :)

hhahaha sarah: DENHÄR SKA JAG GÖRA, ONLY FOR YOU!! o lite felstavad oxå 

2 kommentarer:

Sarah sa...

hahahaha, åh bästa tindra! om du gör den ska jag göra en för dig, och en för faisal. (fråga mig inte varför) PUSS! <3

Tindra Varga sa...

hahhahh ååh en faisaltattoo <3