torsdag 22 november 2012

tattoo & näsring

när jag ser sånnashär bilder blir jag så äckligt taggad på o tatuera mej mer!!!
O jag har börjat känna att shopping & hårfix inte ger samma tillfredställning längre så jag får börja ta dt till nästa nivå: Tatueringar o piercings. 
Näsring gör jag DIREKT efter mitt sista pass på donken...när nu det blir.
Jag vetefan vad jag vill tatuera saamtidigt som jag har massa difusa idéer.
Kan tänka mej nåt mer snyggt ist för betydande då jag redan har en fett betydelsefull lixom.. Vill ha på armar, handleder, höft, revben o lår men vet inte vart jag vill ha mest??
Måste ägna lite mer tid åt o planera nästa tatuering... kanske för nästa lön? (;

O med näsring menar jag tp en rätt liten guldig (tror jag) ring i näsvingen, många e neggiga mot det tills dom ser folk som passar i det, typ nåra bilder från google nedan:



så snyggt!!

Inga kommentarer: