onsdag 21 november 2012

TPL

typ. lite åt det hållet... förhoppningsvis pms, men jag har ju fan ingen koll på när ja ska ha dt längre... är så sjukt irri att min regelbundna mens rubbades helt efter o ha tagit ett dagen efter-piller förra sommaren, det va ju ändå helt sjukt länge sen nu! Sorry för min öppenhet, men jag kunde inte bry mej mindre om nån tycker att dt e lite to much info, LÄS INTE MIN BLOGG DÅ LIXOM :)
haha neemen, man har sina dagar. Jag vet inte o alla e väl nere på hösten men ja vene dt går så fort upp o ner... Men det e ju lixom svårt o va high on life när man inte har nåt kul o se fram emot lr va glad över atm. haha sorry att ja e en partypooper men man får va dt ibland!

aja, på fredag e dt löning plus att ja ska träffa butikschefen på carlings globen o får hoppas på att dom vill ha mej :) meen skulle ju ändå va lite för bra för o va sant om dom ville ha mej men man kan ju alltid hoppas!


hahhha trist brud

Inga kommentarer: