fredag 30 november 2012

nygaddad o glad


weey!
I onsdas körde jag, drog rätt så spontant till stockholm classic tattoo på södermannagatan 60, o blev sjukt nöjd! Dom va fett trevliga o Anna som gaddde mej va jätteduktig :)
Jag var lite halvsäker på min idé o hade ändå en viss budget o hon rita ihop en som jag blev glatt överraskad av när hon visa den! Det kändes lixom bra direkt :) Dt blev lite över det jag tänkte prismässigt men det var absolut värt det då jag hällre lägger ut lite mer för att den ska bli perfekt. Jag menar om jag hade förenklat den för o få den billigare hade jag nog ba gått o tänkt på dt varje gång jag sett den ist lixom....
whatevs, här e pics!

KLICKA HÄR FALL NI VILL KIKA IN DERAS HEMSIDA:)

innaaaan

snodd från rogge som va me :)

finito!




är lite kär i den

Inga kommentarer: