tisdag 27 november 2012

tisdag(måndag)

Idag e det måndag, men mina måndagar känns alltid som tisdagar för ja jobbar söndagar... thats friggin sad!
Fast måndagarna e i princip alltid en av favvodagarna på veckan!
av nån anledning e jag alltid på bäst humör då of some weird reason, har 9 timmarspass som alltid går fett fort o jobbar me många sköna personal på jobbet (hehehe stavningen va me flit).
O idag bestämde jag o sarah att jag skulle sluta 5 istället för 7, o så blev dt oxå (; haha.
Sen köpte vi make-your-own-sallad för 100 spänn var, herrreeegud men det va rätt värt dt faktiskt... färgade hennes hår o sen träffade jag Adrian o hängde me han ett tag i tull :) gissa vaart? på donken i skanstull haha. Men inget annat e ju öppet efter 10 lixom va ska man göra, fast dt e så classic att kvällshänga där för mej (var mest förut men ändå) såå dt e faktiskt ett rätt najs donken. Adrians big mac var helt stenhård o konstig så ja sa åt han o klaga så han fick en kampanjpaj som jag fick :D dom e så sjukt goda. mhhhmm!!
Okej fett intressant.
nu MÅSTE jag sova.. ska till ett annat donken imorrn rätt tidigt för o typ fottas för nåt?? Sjukt skummt... har ingen aning om vad dom vill ha mej till haha.

godnatttt

Inga kommentarer: