torsdag 22 november 2012

casual torsdagskväll

Har haft en fett me vuxenpoängsdag!
eller liite iaf..
Det började med att jag drack svart kaffe till frukost!!(ok vi hade ingen mjölk men ändå)
sen ringde jag ungdomsmottagningen på deras fett tidiga telefontid (okej jag var lixom redan vaken men ändå haha kändes lite vuxenpoäng o sitta i telekö på morgonkvist)  o bokade en tid, det lite obehagliga var att man brukar ju alltid boka tid hos barnmorskor typ när man ringer dit men när jag beskrev varför jag ville komma dit så prataade hon om dt o frågade lite som om dt va nåt vanligt fast sen när jag berätta lite mer ändrade hennes tonläge o så sa hon ba "okej...då får vi nog boka in dej hos läkaren istället..." :S 
aja, det e nog ingen fara! Haha. aaaa nu undrar ni säkert va dt är, inget allvarligt, tror tillome ja skrev om dt i tyyp förra inlägget lite kanske.. aja.
Seen åkte jag till jobbet, Kom i tid för en gångs skull o fast ja börja en timme tidigare en jag brukar :) yeeehaaw!!
aaaaa o nu har jag fått min handledarbok för ska bli dt på jobbet :) Klättrar på karriärstegen hihihoho  neemen vetefan knappt va dt innebär men dt e väl bra! låter bra på CV:t iaf typ.
Ooo just nu sitter ja o betalar massa fakturor o stuff, typ 4 stycken, sen ska jag skriva ett brev till skatteverket o sen läsa i min handledningsbok.
jesus kristus vad vuxen jag känner mej (;
paying le bills like a grown up



2 kommentarer:

Hedda sa...

hahah fett vuxet att sitta och äta på sina fakturor också :') hahahahha naaw

Tindra Varga sa...

hahahaah visst, sättet ja hanterar dom e kanske inte lika grown up... ;)