onsdag 7 november 2012

for you sarah!

hahah fick önskemål från somliga att jag ska blogga.
Vene hur intressant dt blir men aaa :)
Idag mår jag bra för o va bakis meeen e heelt död ändå.. Vaknade på fett oskönt sätt sådär så man e lite förstörd hela dan utan o va bakis riktigt. 
Så nu har ja ba deegat sönder i sängen o ba vart allmänt äcklig hela dan.
Vill gå o fiiika men alla typ jobbar lr e i skolan..
Hade jag inte varit bakis hade jag gått runt med cvn till carlings men måste iofs skriva ut nya o blabla. kanske ska promenixa till solariumet,

Igår var jag på wookme med sonia, albin, mattias, emil, hedvig, cesca o fanny. Drog vidare mot dovas o påvägen tog vi en avstickarbärs på hellströms, mötte rogge som oxå hakade på! På dovas mötte vi oxå adrian o samuel :) Efter dovas drog vi till söderbiljarden men drog sen efter en bärtz för blev trött.

O NU SITTER JAG HÄR O HÅLLER PÅ O BLI GALEN; MÅÅSTE UUUT


Inga kommentarer: