onsdag 6 mars 2013

gaddning till helgen

ombokning kirrad! Coolt att idag precis när jag skulle ringa min tatuerare ringde han mej, miindconneeectioon ellr vad?
Sååå på lördag kör vi. Ååh vad jag längtat efter o ha en överarmstattoo/halvsleeve :D

Även fast folk säger "tänk om du ångrar dej då?" "e du säker?" "kanske ska tänka lite?" merpaherpaderpa... för mej känns tatueringar bara så jävla självklart! Jag kör ba.. Känns som vissa tatuerar sej för dom tycker dt e snyggt medans vissa inte ba tycker dt e snygg utan också är intresserade av det. Som jag. Det är verkligen ett intresse som växt enormt för mej senaste typ halvåret.. Jag googlar runt sjukt mycke på motiv o olika tatueringar, ritar tattoos o planerar sånt jag vill göra o vill även kolla upp lite närmare hur man går till väga för o bli tatuerare (även fast det mer är en drömm än en plan;)..
Så för mej är dt inte ba nåt jag täcker min kropp med utan ett intresse, en livsstil :)
För mej känns ba så rätt med mycke tatueringar o det e synd att det ska va en så stor(ofta lite smygnegativ) grejj att vara mycket tatuerad i tråksverige.

jaja.. blabla :) nu åste jag sova... ska upp 05.00 imorrn :''(

pusss



jenah yamamoto, typ snyggast ever!! även inspiration till tattoon ja ska göra på överarmen :))


Inga kommentarer: