söndag 3 mars 2013

resor jag vill göra...

Primavera festival i Barcelona 
den är iår 22-26 maj o tror jag ska dit me sonia, hedvig o cesca o kanske mille o bella fall dom va tagg. hoppas jag iaf ba alla har råd :((












Marocko
Velat åka till Marocko fett länge, typ Agadir eller Marrakech, verkar så fint o mysigt osv... men tror att anna o kristin alternativt fler ska dit i sommar o frågde förut om ja ville hänka så jag e så jävla på :))











Kuba
Alltid tyckt det verkar va ett spännande land.. Nån gång vill jag dit! typ till trinidad











Thailand igen!
Men nästa gång har jag tänkt att man e borta typ 3-4 veckor. typ börja på railay kanske 4-5 nätter, sen phi phi island minst 1 vecka, koh phangan några dagar/en vecka under halfmoonparty, Bangkok måste man ju typ till denhär gången oxå :) men dt skulle bli mycke flygning då...men fett värt :)
saknart så jävla myckee :(







Inga kommentarer: