tisdag 5 mars 2013

to good to be true...

ååh e så irriii!!
Hela min torsdag va så asnajs planerad, tänkte gå upp runt 9, möta rogge, äta frulle, dra till east street o tatuera mej, typ fika efter o va fett glad me min nya gadd, dra till UM,  träffa jennelie o kanske hoffen o aa ba najs dag lixom. Meeeeeeeeeeeen idag hade jag fått ett nytt meddelande på röstbrevlådan där min tatuerare hade lämnat ett meddelande att hn typ dubbelbokat mej där faaaan men han sa iofs att dt kanske gick på lördag så dt e snart men ändå... så jävla typiskt ja visste att dt va för bra för o va sant!! skulle va en så mys dag :/ ajaaa får ringa imorrn o se warröpp lixom han kanske kan ändå ääeeh får kolla iaf.
nuu måste jag duscha. tänkte färga håret (utväxt typ) men pallante fan får göra dt mot helgen.
aaaaja jobb imorrn.... 
so much fucking worrrrk men aaaa det e ba att tacka o ta emot dessa extrapass! 
pusss



Inga kommentarer: