lördag 30 mars 2013

seg jävla dag

Vetefan asså, har ba vart hemma o segat. Mormor o hennes typ gubbe/man var här o påsklunchade så det var väl lite kul men aa ja vetefan..
Dethär e en såndär dag man inte lägger på minnet asså. Har lust o göra nåt men orkante.. Har verkligen kommit in i dendär sysslolösa omotiverade segheten man får av o inte jobba. Det suger.... O vetefan när jag kan börja jobba igen heller :( Men nu har jag knappt ont längre, slutat med citodon o alla verktabletter o slutade med penicilin igår!
El problemo fortf är att jag fortf har ett öppet sår där dom opererade bort den lilla cystan jag hade vid svanskotan, som e rätt djupt o stort såå o det måste hållas öppet ett tag till för dt måste läkas inifrån o inte utifrån, vetefan om dt e nåra dagar lr några veckor men dt måste iaf bytas förband varje dag vilket jag gör på vårdcentralen.. Men när jag hade ont kände jag en anledning till o dega hemma men nuuu, känns det ba otroligt segt... Men har ändå ingen ork.. iaf inte idag. Tänkte ta en promenad näre va ljust men sluta me att jag tog en cigg på ballen bara o lyssnade på fastpoholmen (mysband jag fastnat vid som kommer till öland roots) o lixom, sånnadär låtar som får en att tänka o bli vemodig o emo o grejjer när man bara sitter hemma!!!. Javetefan iofs så e sonia i kalmar o rogge i yxlan o anna i london o jennelie har alltid fullt upp o hedvig o cesca o dom segade hos mille o ja orkade inte dra nånstans för o sega inne osv o ja vene haha inte heller orkat höra av mej så värst heller :p så vissa dagar blir väl såhär.. men just att jag inte känner för o komma tillbaka till jobbet men samtidigt inte ba vill sega hemma... vet ju att dt ba e för jag kommit ur dt men ändå!
jaaja ja vene vart jag vill komma men skriver ba av mej lite. Borde kanske utnyttja min dagboksblogg lite mer?
blivit mycke osminkade bilder på sistone haha, kanske borde lägga upp lite fina också?  (;

skeppet går sakta men säkert framåt! Min snälla mami köpte en ny penna till mej som jg behövde så får se:) När det gäller ritandet så måste jag ba skissa massa nu o utveckla min stil lite mer o bli bättre på vissa grejjer som jämna linjer o symetri, fuck va dt e mina svagheter. Sen så småningom fixa en jävligt fet portfolio! Seeen prata lite me tatuerare o såntdär om hur man faktiskt tar sej upp :) även om dethär mest e nåt jag gör för o se om dt skulle gå o ba för o inte kasta bort ett intresse! men jag behöver också mer självförtroende, mer guts!

Inga kommentarer: