tisdag 19 mars 2013

Öland roots!

börjar faktiskt me lite sommarplaner nu, vart lite osäker på dethär me festivaler o vetefan om emmboda skulle bli iår igen. O en festival jag velat besöka ett par år nu e reggaefestivalen öland roots! o iår äre 10årsjubileum o verkar ba extra najs. läste om dt på flashback o alla säger att det e typ mysigaste o skönaste festivalen dom besökt o alla säger ba allt bra om den! Ligger på södra öland vid en strand o skog o en äng typ o aaa jag e galet tagg. Redan sjukt bra artister :D

Än så länge har dom släppt Dub Incorporation , Kultiration , Labyrint , Dani M , Svenska Akademien (DOM HAR ÅTERFÖRENATS !!) Tarrus Riley , First Light ,  Skaburbian Collective , Glesbygd'n , Partiet och Fastpoholmen .
Jag är seriöst taggad på ALLA artister än så länge, wooopeey :D
Nu har vi ju inte spikat det helt mest pratat lite om dt men om allt går som det ska drar jag dit me sonia, love o fleer vene exakt vilka, Meen åh känner verkligen att det blir helt rätt iår. Den e b typ 4 dagar (Lagom) o jag kommer åka hem från grekland typ ba en lr två dagar innan så kommer va fett brun o aaa faaaen ! Visst e sommarn långt kvar men tror dt går fort :)
Denn sommr ska ja ta ledigt oxå nåra veckor o inte jobba hela som förra sommarn! 2011 var bäst hittils, 2011 var verkligen helt ok, 2013 ska jag fan bli bra :)!

lite google pics från öland roots:
























artisterna typ chillar me peepsen, no bigge! här e nån random med general knas!

han accade mej på fb idag påtal om honom heehee
#töntigtfan


Inga kommentarer: