onsdag 27 mars 2013

långt svart hår

Heeejjjj, Det roliga med o ha sökstatistik på bloggen e att man kan se vart man finns på google så astt säga haha. Idag såg jag att jag kommit upp på första raden om man googlar på "långt svart hår" me denhär bilden

vilket påminner mej om att jag saknar mitt långa hår så jävla mycke :O det e verkligen det jag gillar bäst! Har ju clips nu som jag har när jag går ut meeen i sommar ska jag fan sy in det igen! Men ska inte ha såhär långt, det e för långt o smälter inte in så bra. Jag ska ha 50 cm ba :) På bilden e typ 60,70 cm!
Ska dessutom färga tillbaka det, inte svart, men mörkbrunt... O sola massssa :))

Åååhh köpte sommarkläder igår, längtarlängtarlääängtar nu till sommarn!! (inte kännt så starkt sommarbehov innan, men när det blir vårigare så blir man ju fan påmind om hur dt känns o då väcks domhär vill-ha-sommar-känslorna, speciellt när man köper sommarkläder man vill använda!)

Nej men jag tänkte iaf försöka skaffa mej dethär håret igen, Dethär var för typ snart exakt 2 år sen(redan??) Och jag minns att det var då jag trivdes som bäst med mej själv o mmitt utseende.. Mitt hår va precis som jag ville, jag hade precis blivit fett brun o jag var sådär lagom smal(för att vara jag, jag va typ tiny foh real) efter min depp-blek-smal-period under den vintern.





här va iofs innan ja blivit brun men ändå ;)







Inga kommentarer: